About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Thursday, December 2, 2010

|| Berat Pagi ||

Salam,

Hello kepada korang semua yang singgah ke blog ini. Selamat pagi dan selamat bekerja kepada yang setia bekerja. Hari ini dah khamis, esok jumaat kemudian kita cuti 4 hari. Wah best kalau ada duit nak berjalan time² cuti panjang ni. Kalau dah takde bajet, kita lepak dan kemas rumah saje la. Tak yah nak fikirkan sangat, buat kite sakit kepala saje..kan..kan..kan betul x?
Saya asik dok bercerita tentang hal-hal diri sangat ke ye? Kalau terlebih keterlaluan, minta maafla dipinta. Kali ini saya nak kongsikan satu kesah dekat paper online. Pepagi selalunya saya akan online dan baca paper terlebih dahulu. Tapi saya tak beli paper pun, just online sajo.hehe..hehe..

*****


FLORENCE, Itali - Seekor kucing betina seberat enam kilogram menjadi sensasi di Internet setelah pemiliknya, Chiara Bagnoli, 28, memuat naik gambar kucing itu di laman web peribadi, lapor sebuah akhbar semalam.


Chiara memberitahu, kucing gemuk bernama Giuly yang berusia lima tahun itu mendapat perhatian pelayar Internet dari Amerika Syarikat dan Sepanyol.

Kucing yang dibeli di sebuah kedai haiwan itu tidak kuat meragam. 


Kucing itu sentiasa mengekori ke mana sahaja Chiara pergi seperti tabiat seekor anjing.

"Ia agak suka bermain tetapi sangat pemalas. Ia suka bersiar-siar dan memeluk pokok," kata Chiara. Sumber - Kosmo


*****
Hah amacam? Chumel tak kucing tu, walaupun chubby tapi tetap cantik dan cutekan. Tengok tu muka dia, mcm tengah berposing maut je. Bengis tapi tetap nakal-nakal manja. Tuan dia yang untung tu sebab sekelip mata dapat perhatian disebabkan haiwan peliharaannya. 
Alahai nak bela suka tapi nak menjaga tak suka. Walaupun sekarang ni saya ada bela seekor bunny tapi my little pet ni berbeza senang dijaga. Ok sekarang masa untuk kita mengangkat tangan dan senam tangan untuk meringankan pegerakkan utk melaksanakan tugas kerja hari ini. Korang jangan lupa sarapan pagi okeh. Sayonara.. (",)

7 comments:

ZaidFirman said...

hihi...chomelnya kucing tu enchik tgk ... comelllll comel.. comel sgt...

thanx sbb bagi info yang menarik pagi2 ni ..

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

gemuk + malas macam garfield~!! =)

Linlin said...

gemuk. nasib baik kucing

apezs shah said...

|ES| salam,

Memang comelkan.. nak jugala hehe..
welcome...=)

|Khumaera| hehe betul gak tu kan.
mcm garfield je..;)

apezs shah said...

|nil| Haha.. naseb kucing ye..
kalau bukan kucing dah jadi camne tu?

INCHIK PIPI PAU PANAS said...

errr..mak aiihh kucing ni starring mengingatkan aku lam citer stuart little...machma jahat je...

tapi chumel...

apezs shah said...

|miss IPPP|
Hahaha suka sebab chumel erk..
jgn ingat dia comel tapi xberang hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q