About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Thursday, December 2, 2010

|| Meih Follow Diet ni ||






WASHINGTON - Seorang warga Amerika Syarikat (AS), Chris Voigt yang gigih mengamalkan diet memakan ubi kentang selama 60 hari akhirnya berjaya mengurangkan berat badannya sebanyak 10 kilogram (kg), lapor sebuah akhbar semalam.


Diet istimewa itu membawa kesan baik terhadap kesihatan Voigt apabila berat badannya berkurangan dari 89.35kg kepada 79.83kg manakala tahap kolesterolnya berkurangan kepada 69 mata.

Pengurangan berat badan itu mengejutkan doktor yang memeriksanya.

Voigt kini dinasihatkan secara perlahan-lahan mengambil makanan yang lain selepas dia berhenti mengamalkan diet istimewa itu Isnin lalu. -Kosmo


*****

Ada sesiapa nak menjadikan dirinya seorang yang kurus? Silakanlah cuba hehe..

8 comments:

man yusoef said...

aku nak gemok leh tak??

apezs shah said...

|man| Haha kaw nak gemuk ke?
alamak saya nak kurus ni. hehe...
bukan xboleh. terpulang pd diri memasing..:p

Enchik Seseorang said...

tuan blogger...

bukanka kentang mleh mengemokkan jugak ..hurm ..

enchik pun berjaya mengurang kan berat bdan sbyak 10 kilos..

itu bukan sbb makan kentang, tapi sbb memakai besi di gigi....segala pemakanan itu terbatas..

heheheh
anyway, thnx for the info tuan tanah
:)

apezs shah said...

|ES|
salam,

Hhehe pulak dah.. saya pun xthu nak kata apa.. itu mungkin cara dia kot.

wah yeke. mmg laa kalau pakai pendakap gigi tu mmg laa akan kureng suka makan kan..;)

Lelaki Ini said...

same mcmman sy mau gemuk!!!!

INCHIK PIPI PAU PANAS said...

sblom no org cakap kentg mmg mnggemukkan,tapi kalo dah trg2 adeyg kurus sbb mkn kentg je,why not kita cuba kan?kentg pon kenyg gak...

kalo mkn megi hr2 xmam nc bole kurus x?

apezs shah said...

|LI| LOr nak gemuk juga? Kenapa pelikla pulak!!.

|Miss IPPP|
kan betul x? ada bukti menyatakan dah mcmtu.. ape salahnye kan.. nak cuba.. tapi kalau makan maggie nasi xmakan.. tu bukan kata kurus..
tapi gemok tanpa sempadan tau.. bahaya makan maggie je..!

AdiaLuze said...

Ni barulah giler kentang namanye...ekekeke..

Kentang tu nak masak resepi aper? Alaaa...info tk lengkap laaa :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q