About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Friday, November 5, 2010

|| uCaPan bukan kuCuPaN ||

"Ha belajar betul-betul, jangan main-main bila tutor ajar". Itu pesanan tutor apezs bagi mempelajari cara yang lebih berkesan dalam dunia "blogger". Apezs yakin apa segala yang tutor apezs ajar ada benarnya. Selama ini apezs hanya ber'blogger' untuk melepaskan apa yang apezs rasa. Bukan untuk di share dengan semua.Kalau dari dulu apezs dah mula jinak dengan blogger mesti dah ramai kenalankan. Iyelah kalau apezs sendiri pon tak 'terjah' blog orang mesti org tak kan tengok my blog. Tapi kat sini apezs nak ucapkan ribuan terima kasih kepada 2 people.. :-

 1) En El Zaffril 

 Dia dah banyak sangat membantu apezs dalam mem'blogger' serta menulis atau mengarang penulisan NOVEL yang apezs masih dalam pembikinan dan mempelajari darinya. Ilmu yang diberikan memang tidak pernah habis untuk apezs timba. Terima kasih tutor El yang gemar apezs panggil. Selepas ini akan dikorek lagi rahsia-rahsia yang perlu dari tutor El. tutor jangan kedekut yea..(",)


2) Qaseh  

Seorang remaja perempuan yang sangat baik hati. Diperkenalkan oleh salah seorang rakan bloggernya iaitu Efa kepada apezs. Qaseh banyak juga membantu apezs dalam mencantikkan blog serta design entry. Apezs pon nak mengucapkan ribuan terima kasih sangat kepada Qaseh sudi membantu walaupun apezs nie lemb sikit. Bagi mengubah segala cara yang perlu untuk mencantikkan blog I hehe. Qaseh mmg banyak membantu tapi sorry apezs xdapat nak upload pic dia kerana apezs hanya mengenali melalui blog sahaja. Anyway mesti orangnya pon manis dan baik. Nanti tolong apezs lagi yea ahakz...(",)

p/s : kalau sape-sape nak belajar minta izin I dulu :p

4 comments:

efa said...

wuwuwu....nmaku ada disitu...tetiba terharu...&haru biru hahaha...yup...qaseh mmg baik ati&suka membantu... :D

apezs shah said...

|efa| kann Qaseh mmg baik hati.
terima kasih pada semua..;)

A Fans of Lee Family said...

hukhuk...
baru berkesempatan nk comment kt sini...T_T
anyway..
thanks wat entri utk qaseh :)

apezs shah said...

|Qaseh| hehehe welcome...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q