About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Friday, November 5, 2010

|| aku bIle??! kO maMpu?? ||


Fuhhhh!!! Gilerh... siapa mampu beli, nak beli ni sepuluh tahun tak mampoo nak makan weih. Tadi baru jbalik dari The Mines, teman kawan nak beli handphone baru. Ingatkan nak beli handphone biasa sahaja. Tapi perghhhhhh!!! Giler beli Blackberry, apezs tak mampu lagi nak beli. Akhirnya dia dapat beli Blackberry Blod2 warna hitam yang berharga RM1380.00. Sedap pegang jelaa ahakz. Cantik sangat design dia.. Tapi xbole lawan denga  my choice. Cantik lagi Blackberry Torch 9800 dengan harga RM2200.00.

Tapi sekarang ni kan, bukan apezs nak cakap ape. Kalau dah tengok keadaan antara Blackberry Torch serta iPhone 4. Sepertinya apezs mcm nak beli iPhone 4 la, sebab mcm seronok tu lebih kepada iPhone 4. Tapi manakah yang bakal apezs beli yea? Itu semua bakal terjawab pada tahun hadapan hehe. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q