About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Sunday, November 28, 2010

|| Terkejut Beruk ||



O.M.G What's the day I GOT This weekend, adehs saya terkena lagi sekali. Wah penat okeh saya berposing untuk 'casting modeling' yang kawan saya cakap tu. Ramai giler nak bergambar dengan saya, penat kaki ni bila berdiri, nak duduk pun xboleh. Mcm memerlukan kaki 'lipan' banyak sikit utk digunakan haha..hahaha...

Posing sana posing sini.. Kiri kanan atas bawah, tepi kanan. Mak aih mcmane lagi ye nak posing yang best & meletop sikit ye. Nanti kalau tak berposing dengan sewajarnya dah xcantik photo-photo ni. Yes tengok posing saya cantik tak? Sape nak kasi bintang kat I berapa ni. Wah demandnya.

Korang nak tahu apa yang saya tengah buat ni kan?  Masuk dan melangkah sahaja ke pekarangan rumah member yang ajak tu. Dia cakap sekejap org tu tengah OTW datang. Den saya pun naikla atas rumah dia dulu, dan demmm..

Terkejut BERUK!! apezs dengan ketidaktahuan yang mereka semua telah berkomplot kenakan saya. Dengan buat SUPRISE PARTY kali yang ke-3. Tapi kali ini besar-besaran besday party, dah tak tahu nak kata apa.

Dan saya longlai pengsan terus, takdelah gurau je. Cuma longlai terkejut sahaja, nak katakan apa dah. Derang ni dah buat tanpa saya tahu, sebab nanti dah tak suprise. Banyak juga hadiah saya dapat. Memang saya tak sangka dan mahukan semua tu.

Patutla ramai kawan yang rapat ngan saya tak nak join apa yg saya buat. Ada yang malas nak balas mesej la, berfacebook pon xnak balas. Memang saya sedeh giler time tu sampai ke hari ini dan saya tak sangka hari ini baru tahu kenapa semua org buat mcmtu kat saya..

OMG terkejut beruk sekali lagi, inilah kesah yang pernah terjadi dalam hidup saya selama ini. Mana nak dapat kawan2 mcm korang kan. Dan sekarang nak bersiap pergi tengok Movie Ngankong Reramai (25 orang) kat IOI Mall. Sayonara!!

8 comments:

Yellow LEOpard said...

wahhh...beznya... :)

hamzah ian said...

wahh.. gua first komen ke??

mush said...

surprise birthday party, u punya ke...anyway happy birthday dear...

ynn said...

terkejut jap....ahakss...;d p/s yana ada tag awk...jgm marah...;p

Darling Pya said...

Salam Apez

acu mohon ehsan Apez & kawan2 untuk membantu blogger DJ Epoi

http://sephiasayang.blogspot.com/2010/11/hulurkan-tangan-ringankan-beban.html

apezs shah said...

:: Thanks Korang semua.. (",) ::

humble.yat said...

oo..nasib baik tak kena bang bang boom..hehe
happy belated besday apesz...
buakn senang nak dpt kawan mcm tu..appreciate them yerk..

Pojiepooh Abdullah said...

Untung Apezs Shah punya teman2 macam tuh.. Congrats :) Sorry xdpt join buat surprise aritu.

Love,
PojiePooh Abdullah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q