About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Wednesday, November 24, 2010

|| Ceria Besday Boy ||


Salam and morning to all. Hehe sedia maklumkan today Is my BESDAY. Penat jari jemari nak menaip segala komen, teks, email dan dll. Nak kena menjawab satu-satu, nanti apa pula kata member yang mengingati hari lahir kita tapi kita tak menghargai dgn membalasnya kan hehe.. Anyway apezs mmg nak ucapkan sangat² ribuan terima kasih kepada semua yg sudah wish my DAY.. Sayang korang semua. Hari ini bakal berlangsungnya dengan ceria Insyallah. Dan bermulanya hari ini dan sehingga 22/12, saya akan busy tersangat-sangat dengan kelas tarian. Nanti ada show untuk malam DINNER DCA. Jadi DEMAM ni kena sembuhlaa cepat-cepat yea.. Kali ini tarian yang perlu dibawa Zapin, Asli & Modern.. I like modern..ok laa semua saya minta diri dulu jaga diri k..(",) sayonara..

p/s : gambar itu menunjukkan perjalanan saya masih panjang untuk diisi.

4 comments:

efa said...

hoho..happy birthday apepzs...moga pjg umo n dimurahkan rezeki hendaknya amin...moga cpt sembuh dri demam juga hehehe...uih..pandai menari yea...hahaha...selamat menari zapin+modern+asli hehehe.. :)

apezs shah said...

|efa| Hehe thanks so much for the wish. apezs pon harapkan mcmtu. sehatlaa cepat. sikit-sikit tu boleh la u..;)

CekLa said...

happy belated birthday!! baru tau ni! semoga tercapai semua cita2 dan impian apesz.

thnx link cekla kat blog apesz! link back to you!

apezs shah said...

|cekla| takpe sehari je lewatnya.. thanks yea...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q