About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Tuesday, November 9, 2010

|| perjaLanaN baRu ||

Salam dan selamat pagi kepada semua kaki blogger, hari ini adalah hari baru untuk para blogger serta para pari hehe. Bukan nak mengomel yang bukan-bukan yea, cuma nak ucapkan kepada semua agar lebih berhati-hati serta menjaga diri. Hari ini waktunya masih panjang lagi, jadi gunalah sebaik-baik yang mungkin. Kalau ada apa yang hendak dikongsikan, jangan lupa sharelah ngan apezs ok. Hari ini mungkin 1 @ 2 entri sahaja apezs boleh update, sebab nak selesaikan kerja yang memerlukan fokus yang teliti. Serta tengahari pula apezs ada shortlist shoot dekat Sunway, jadi masa untuk update blog tak dpt dilunaskan dengan baik hari ini. Insyallah malam nanti, apezs akan ON semula. Mana mungkin ditinggalkan 'kekasih hati' ini keseorangan tanpa beritanya.

Pagi-pagi lagi dah buka blog Abg Ben, nak baca apa pula yang dingomelkan pagi ini. Ternyata memang ada yang dingomelkan dalam blognya sendiri. Abg Ben sepertinya mahu menutup blog yang dikasihinya. Tetapi diatas sokongan semua Insyallah Abg Ben akan berubah hati suatu hari nanti hendaknya. Tanpa dia tentu kita semua tidak mengenali lagi. Abg Ben apezs harap teruskanlah usaha ini, kiteorg masih memerlukan Abg Ben dalam dunia BLOGGING. Kalau tidak pasti arah tuju kiteorg hilang entah kemana, orang cakap A kieorg tulis Z dah. Singkat tapi tak padat, biar singkat asal padat takpelah juga. kan...Kan..??
Sarapan pagi apezs dimulakan dengan jus oren dan sudah tentu setiap pagi akan menyuap nasi goreng kampung. Tanpa nasi hidup apezs tak boleh nak hidup satu hari. Janji 1 kali sehari pun dah ok, diet tetap diet haha. Apezs ko diet ke?... Kelakarlah. Biarlah apezs nak diet untuk diri sendiri juga, gemuk nanti tak ada orang nak kawan haha.... Menu korang apa pulak ye, selalu pepagi makan benda berat atau ringan sahaja? Tengahari makan lagi ke, kalau pagi dah makan berat mcm apezs makan ni. Yang penting perut perlu diisi ye, jangan dibiarkan kosong. Kalau nak diet pula, jangan tak makan langsung. Lain pulak jadi, diri kemana diet entah kemanakan. Alamak apezs pagi ini penuh dengan bebelan ke? Ada isi yang boleh digunakan tak? jangan marah semua..

JADI KITA ENJOY!!!

p/s : sila info saya kalau ada berit baru.

5 comments:

My Little Diary said...

salam kenal & salam ziarah...


sudi2lah singgah ke
entry terbaru "old-school"

apezs shah said...

|My Little Diary|

salam kenalan & meriah selalu.
Insyallah akan melayari kesana..=)

efa said...

ya ka info ttg blog en ben tu..hohoho...diet ka wakakaka... :)

Secret Writer said...

Kalau saya selalunya pagi makan yg ringan2 jer seperti kuih atau pun mee sebab jika makan nasi pagi walau hanya nasi lemak, dah kenyang sampai lunch. Kalau X pun makan sebiji pisang utk alas perut awal pagi.

apezs shah said...

|Efa| betollah.. apa yg xbetol tu..
aits diet xcaya juga..:p

|kos serani| wah yeke.. mmg diet mcmnie..sedap tapi apezs xmampooo pon..:'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q