About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Tuesday, November 9, 2010

|| FaLlIng mE ||



Akhirnya dah berada di opis, ingatkan tadi tak sempat nak balik ke ofis semula. Tapi bencilah waktu pergi kesana tadi. Apezs pula menunggu derang, padahal derang yang suruh datang. That not good, when u do this to your customer. So RUDE!!.. Sekarang kan dah menurunkan emosi teman nak bekerja. Malas nak berfikir tentang semua tadi tapi rasa mcm tidak puas hati. Mood nak menulis pun dah kureng. Wawawawa...!!!

p/s : kalau tak amik aku, siap korang haha (gelak besar)..

4 comments:

My Little Diary said...

hahaha... bawak bersabar...

entry terbaru "letihnya-kerja"

apezs shah said...

|my little Diary| hehehe... tgh sabar laa nie u.. kalau xsabar kena maki jerk hehe..okeh!

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

kesiannya Apezs...hehehe...apa2pun, sabar ajelah ek...tu memang dah menjadi lumrah hidup... ;)

apezs shah said...

|keyrill| ye saya. memang tengah bersabar saja nie. kalau tidak, kasut dimakan derang..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q