About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Monday, November 15, 2010

|| Mana Org Kaunter? ||


Adehs!! Sakitkah apezs ini. Eh! Bukan la jangan fikir mcm tu, ni sebab lain tau. Minggu dan bermulanya saat ini apezs kena jaga kaunter pula. Ikut giliran katanya. Tapi takapa sekejap je kot. Cuma kalau jaga kaunter bukan xboleh, boleh aja. Cuma didepan sana komputer dia susah nak buat CONNECTION lor, nanti nak susah nak ON apa pon. Mencik tau!!. Tapi kepada yang datang nanti, sila hiburkan hati saya ye. Semoga hari-hari saya berada dikaunter akan sentiasa tersenyum. Kerana telatah korang semua, PASTI !! haha..haha.. Nak kata apa kan!. Takdelah banyak sangat pon nak menceritakan hal KAUNTER ne, cuma takut nanti kejap je apezs jaga. Dah lesap g mana yea? Adakah apezs balik awal, lesap ke TOILET, lesap ke KL atau sebaliknya. Sama-samalah kita siasat apa yang bakal berlaku dikemudian hari.. Ahakz!! sanggupkah apezs melakukan semua ini? Cabaran okeh!.

2 comments:

Amirah Adnan said...

jaga kaunter? keje mane apezs?

apezs shah said...

|amirah| saya kerja kat Putrajaya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q