About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Monday, November 15, 2010

|| Datang dr Mana? ||

Salam & selamat pagi kepada rakan-rakan seperjuangan. Dipagi yang indah ini, ingin saya perdendangkan satu lagu kepada korang. Sedia yea... Jangan tutup telinga, tutup mata takpe.. 1..2...3.. Happpy Besday to u Happy Besday to u happy Besday to Neo. Happy Besday to you.. Semoga Enjoy on Your Day.. Beralih arah mendung kelabuuu..erk!! dah lari dr tajukla, sebenarnya berkaintan dengan gambar diatas adalah. Berkaitan tetang pagi ini dirumahku... Sememangnya benar ada ayam hutan diPUTRAJAYA. Tetapi pelik, mana datangnya dia? Setiap pagi apezs sentiasa dikejutkan oleh salakkan anjing. Tetapi kini setelah sekian lama tidak mendengar kokokkan ayam, hari ni terjadinya didalam harianku hehe.. Ayam hutan ini telah mengejutkan pagiku agar bangun dengan segera dan bersiap untuk ke tempat kerja.
 
Seronok bila dapat bangun dari tidur bukan dengan salakkan anjing tapi ayam hutan. Mana nak dapat dalam suasana bandar besar. Di kampung sahaja, nak dgr kat kg. pulak bukan hari² saya balik jauhhhh wooo!!... hehe.. Nak kata ada orang yang membela ayam dekat kawasan rumah, itu tidak mungkin kerana ia salah disisi undang-undang doh. Kena surcaj karang tau... Tak boleh-boleh, kena siasat ni.. Perlu ke ye??? Sape nak jadi my GENGBUSTERD hahaa.. nama tak boleh blah... Jadi esok saya nak tgk adakah ayam in masih ada... Indah suria membawa cahaya.. jomm kita pergi makan pagi dear..muaaaahs see ar ..

9 comments:

Amy Syaquena said...

salam..

perghhh!!! putrajaya ada ayam hutam...sesat dari mana pulak ayam tue..

apezs shah said...

|amy| Tahu takpe, manalah datangnya Ayam Hutan ni. Setelah sekian lama dia menghilangkan diri. Adoi.. so nak kena watpe ye?

Azwani said...

Umah saya kat Presint 18 pun selalu dengar kokokan ayam, pernah nampak juga. oowhh salakan anjing pun ada dengar jgk..adakah kita tinggal di kawasan sama

apezs shah said...

|azwani| ohhh! Tidak, biar yg benar? sekawasankah hehe.. betol saya pun presint 18 hehe..=)

♥ Cheenta ♥ said...

hehehe best ja entry apezs kan2 miza dah balas komen apezs dah ehhehe

apezs shah said...

|mieza| Hahaha... yeke, terima kasih laa.. tak nampak pulak hehe..:p best ke entry nie.. thanks again.

Rozuan Ismail said...

ayam hutan bandar kot..high class.. well educated..huhu

mell aziz said...

ahaha. putrajaya tu dulu hutan. pastu diorg bnyak bunuh ayam hutan. yg apesz dengar tu sbnr nye hantu ayam hutan yg kena bunuh. haha

apezs shah said...

|Rozuan| Haha classs ko maria..
gitttuu!! Ayam Hutan Bandar katanya..;)

|mell| Haha mcmtu ker?
Gerunnya... Habis tu, sape yg dia tgh kacau. Kenapa I.. I tak bersalah okehZ!>>. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q