About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Wednesday, November 3, 2010

|| M.a.H.E.m ||



selamat pagi uol's. alhamdulillah diatas rezeki yang diberikan olehNya. tak sangka pulak dalam bidang yang diceburi tapi tidak pernah diundang pon, orang bahagian lain pulak yang mengundang saya untuk menjadi pegawai pengawasan peperiksaan. 13/11/2010 ini bakal berlangsung, insyallah akan melakukan yang terbaik.

begitu juga, member ada bagitahu 27/11/2010 ini ingin booking I untuk satu lagi event. but saya tak tahu ape event itu. apa yang akan dilakukan utk job pada tarikh tu. tak sabar saya nak dengar. fuh moga-moga semuanya dalam keadaan yang sebaik-baiknya. kawan-kawan doakan yang terbaik untuk apezs yea. I Love uol's.

2 comments:

Anonymous said...

semoga berjaya A

apezs shah said...

Insyallah h.. a akan buat yang terbaik..;) thanks for support.!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q