About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Tuesday, November 2, 2010

|| sakiT haTi ||

kalau aku ni dah tak disukai sgt, baik tukarkan aku je ke tempat lain. aku nie bukan tunggol bole tolak sana tolak sini. aku juga punyai perasaan. kalau dah rasa mcm aku nie pembawa masalah tak payah nak simpan. setiap kalia da renovate ada je ko nak 'halau' aku ke tempat lain. penat aku bertungkus lumus nak kemas segala. senang-senang pulak ko nak aku mengenjak ke tempat lain. Boss aku cukup meyampah la dengan ko babi..!!!! dari dulu sampai sekarang ko ada aje tak kena dgn aku. aku aje asik nak kena mengalah. ingat aku ni banggang sangat ke. yang lain ko tak bole nak ubah tempat ke. kenapa aku, dah 2 kali ko buat mcmnie kat aku. pikir sikit benda nie bukan tempat nak dok semetara, dok lama. apesal ko bangap sangat!!.. ko ngat aku ni kuli batak nak angkat semua tiap kali ko nak ubah cara tempat. banyak orang lain boleh berubah ko nak juga aku yang berubah sedangkan aku nie ko dah ubah banyak kali tempat aku ni. aku dah naik feed-up dengan cara ko. ko ngat 5S sangat ke. kalau tempat pon tak banyak ko adakan. surau pon ko tak buat. bila orang guna bilik tu utk wat surau ko nak bilik tu dijadikan bilik lain. harap je ko tu hajah tapi habuk pon takda. bangaaaaaaaaaaaaaaaap!!!...

p/s : aku tak suka mencarut. kalau dah mencarut lahanat aku sanggup keluarkan.!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q