About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Monday, November 22, 2010

|| Ku B'syukur KepadaMu Ya Allah ||

Alhamdulillah, dengan nasihat korang semua tadi saya pergi juga klinik. Thanks juga kepada Abg Am kerana dengan tekanan minda yang dia bagi gerak juga kereta saya nak ke klnik. Bukan kerana saya tidak mahu pergi utk pemeriksaan tetapi saya punya badan mmg tak larat. Takde sape nak bawakan hehe.. Takde yang sukarela, takuk berjangkit nanti.. Apezs pun tak tahu macamane boleh hinggap ke saya demam ini. Dah berkurun tak kena demam, sekali kena Ya Allah satu badan mcm layu. Tapi mampu lagi ok untuk update BLOG, keraa dirimu begitu berharga.kahkahkah....!!

Yang tak bestnya kan, saya gerak keluar pukul 10 lebih AM. Sampai je nak ambil no giliran, takde mesin. Haha tergelak sorang-sorang, sebab apa tau. Mesin dia dah bertukar keluar dan menjadi kaunter no. giliran pon. Tengok betapa lama saya tdk pergi klinik. Alhamdulillah, pengajaran pertama sudah dapat. Eh! bukan pengajaran suruh sakit supaya tahu setiap pertukaran suasanan dalam klinik tu lah, hish tak mahu la asik sakit. Pengajarannya jangan pakai masuk ke dalam terus kalau dah nmpk kat luar ada kaunter haha.. Bila ditanya pada kakak yg tengah sibuk menaip teks msj kat handphonenya tu. 

"Salam Kak nak amik no giliran saya demam kak." tny apezs kehkeh..

"Demam ke adek, pergi kearah belakang sana. Dan daftar disana yea" bls kak tu dan smbung menaip teks msjnya.

Saya pon dengan menggagahkan diri, berjalan dan mencari arah yang dikatakan kakak tadi. Fuhhh!! Ramainya orang demam [sakit]. Betul ke ni, ah xpo saya pun masok and amik no giliran lor. 



Jam dah pukul 11 lebih AM, tapi kena pergi ke Makmal pula. nak kena amik darah, saya pon pergi dengan kederat yang ada. Nurse xde pon nak papah saya, penat pakai menawan2 nie hahaha...Lepas dah amik darah kena pergi tmpt tadi semula. Tunggu sampai kol 2 lebih PM, Doc pergi lunch. Sabau jelaa, den xlarat nie. Kalau ada tilam xpela boleh baring dulu. No. Giliran sudah pon di panggil. Tadaaaaaa...


Dan Doc cakap minum air masak banyak-banyak. Simtom2 yang saya dapat tu dia sendiri tak boleh nak jawab. So tak tahu nak cakap ape dah hehe.. MC today 1  hari.. Masa untuk rehat la.. Dah amik ubat pon. Sayonara!!

6 comments:

Anonymous said...

rest sebaik mungkin..
demam mmg kurang best :(

efa said...

good....hehe..waa..dpt mc hehe rest la secukupnya...moga sihat kembali ok :)

zt-zati said...

see..
kan da gtsu kne minum air bnyk2..
nyway, smoga cpat sembuh..
:D

apezs shah said...

|AB dlangit| Okeh saya akan rest. cuma rest pon ase sakit teruk lak.. panas makin kuat.

|efa| nak kata apa, Doc cakap dah melebihi sepatutnya panas tu..;)

|zati| thanks saya tahu korang and kamu mmg de best......:)

missbby said...

kalau rasa tak baik jugak pergi private klinik je..semoga cepat sembuh..

apezs shah said...

|missbby| Private adehs mahal tu hehe.. ok insyallah,.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q