About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Monday, November 22, 2010

|| Kesilapan Besar Yg Pernah Buat ||

Selamat petang semua, saya disini ingin membuat pengakuan yang amat-amat malu untuk diperkatakan. Entah mcmane saya boleh membuat silap seperti ini, adakah ini NORMAL hakhak.. Pening bila dia mempersoalkan kembali kepada saya. Adehs jadi pusing bila mencari-cari dimana kesilapan yang telah saya buat. Dan akhirnya saya telah pon jumpe dimana silapnya. Sebenarnya untuk ENTRI saya yg sebelum ini || Anda Suka Tak? || itu sebenatnya dituju kepada Qaseh juga, tetapi ada kesilapan teknikal yang telah saya buat. Bukan Qaseh [itu] tetapi Qaseh [ini]. Patutla Qaseh itu bertanya bila masa dia membantu saya, ya allah berderau rasa darah. Hilang ingatankah saya, selepas saya tidak dikenalinya. Rupanya silap orang la. Saya nak minta maaf banyak-banyak kat korang berdua. Rupanya ada 2 orang Qaseh dalam followers saya. Ampun kan saya ye, janganlah 'bunuh' saya...

6 comments:

NcekYus said...

haha haha..
mcm na le silap ni BRO...??
kasihan..

xpe2...kim salam kat qaseh2 tu erk...:P

apezs shah said...

|ncek| tulaaa tersilap pulak hehehe..;)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haha..klu LM pulak ada follow 23 blog yg namanya aku dan sesuatu..huhu,pening pada mulanya,skrg x lagi.

apezs shah said...

|LM| Hehehe really? Hbs this not my false ke mcmane hehe..:p

cik QasehThya said...

huhu..
takpe..
lagipon mmg ramai gune nama yang sama..
chill k..
anyway..
take ur medicine okay..
moga cepat sembuh dari demam :)

apezs shah said...

|Qaseh| hehe thanks ye.. takot juga...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q