About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Monday, November 15, 2010

|| Jam Aku Mahal Oke! ||

Salam & selamat petang saya ucapkan kepada semua kengkawan yang berada diluar sana. Yang tengah bershopping, tengah berblogging, yang tengah bersantai dan segalanya. Haha mengong mu apezs, dah mcm jadi DJ jerk.!! Takdelah tajuk tu sebenarnya berkaitan juga serba sedikt, tapi xdelaa mahal pon jam nie. Jam saya ni manalah mahal sangat, setakatn RM45.00 je kan. Nak dijadikan cerita.

Sekarang ni saya tengah menjaga kaunter di opis. Biasalah NOW my turn pula, cuma my shif waktu petang sahaja. Alah kalau xjaga pun tak mengapa sebab, bukan ada orang pun yang dtg. Just buat syarat je sebenarnya hahaha.. Dah ada kaunter tapi xde orang tu yang susah, jadi diadakanlah gilirannya. Oh!n Tidak apezs dah melalut jauh nie, okeh berbalik kepada JAM. Sambil mengomel² kat entry baru member² FOLLOWERS, saya menjaga kaunterlah ape lagi haha..
Tengah menjaga kaunter, datang seorang kakitangan kerajaan juga. Dia memberikan sekeping surat (dia ditugaskan utk menghantar surat sahaja). Dengan kushuk saya menandatangi buku yang selalu derang kena bawa. Lepas dianya kerja selesai kat sini. Dia baru melangkah satu tapak, berpaling kebelakang dan berkata..

"eh! cantik jam awak, siap ada berlian-berlian lagi. mesti mahal." katanya
"aits sempat lagi nak tengok ye, mana ada murah aje. berlian, eh! bukan lah.. design sahaja..(tersimpul malu *blushing)"kata saya.

Haha gilerlah mamat tu, ada pulak cakap mcmtu. Malulah saya yang sedia pemalu ini. Apa lagi lepas tu saya bangun dan masuk sekejap ke dalam haha.. gilerh laa!.. Now saya sambung jaga kaunter balik ye.. Tak lari pun..(",)
p/s : Nak upload pic jam saya takde ye..;)

7 comments:

Unknown said...

ekeke..ade jam baru tuh.. nak curik mlm nih! muahaha :P

apezs shah said...

|Amira| wah nak curik jam kite..
mana boleh.. nanti xbangun g keje dah.. sape nak kejutkan...:p

Unknown said...

ekeke..bio mira kejutkan gune shoutmix kat sebelah tu! haha..

eh jom la jawab tag kat entry terbaru mira..:))

apezs shah said...

|Mira| Haha sabar jelaa..
Xboleh juga..:p

Unknown said...

xpe2, usaha tangga kejayaan! hahaha..

eh jawab tag tu senang je la apezs.. klik je kat banner tuh, then save la gmbr tu..nak lg detail klik je blog MHZ Cool Fm tu..hehehe :p

::FAIZ:: said...

aku suka Jam Bonia

apezs shah said...

|Amirah| Alooo xretila..
next time bagi yg easy boleh hehe.. bermula dr yg easy laa hehe..

|faiz| oh yeke.. saya xdelaa minat mcmtu..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q