About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Monday, November 22, 2010

|| Demam Dalam Hujan ||


Salam & morning to all. Isnin hari yang singkat walaupun Monday Blues selalu sgt org kata. Hari ini saya bukan nak bercerita juga tetang monday blues, kerana semua org tahu apa mksdnya. Tapi nak dijadikan cerita sebab saya terlewat ke tempat kerja la pula, Tak sangka hari ini akan lewat, yelah saya tahu semua ketentuanNya. Kita mampu merancang sahajakan. Adehs dah lewat ke tempat kerja, diri den pula demam jadinya. dah berkurun xkena demam, mcmane boleh time ini pulak kena demamkan. Rasa mcm nak balik tidue saje dirumah, malasnya nk pergi kerja walaupun dah jejak kaki di tempat kerja ni. Haha boleh mcmtu. Mood pun takde hari ini, malas sangat rasanya seperti nak berehat sahaja. Waktu ni pula hujan tengah turun dengan selebatnya, Bestnya kalau dapat tarik selimut balik. Sarapan mcm nak ambil tapi mood nak cari makan tu yang xde. Korang dah sarapan pagi ke?
saya undur diri dulu. sayonares..

3 comments:

Mell Aziz said...

haish! minum 100plus bebanyak tau! huhu

My Little Diary said...

salam,
pegi klinik, jumpa doktor, makan ubat, jaga diri....semoga cepat sembuh

apezs shah said...

|Mell| Hahaha bebanyak satu gelan minum...;)

|MLD| salam.
Dear insyallah saya pergi nanti k.. thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q