About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Thursday, November 4, 2010

|| aPodaH pLan ||

salam dan selamat pagi. waktu pagi untuk setiap orang memberikan senyuman yang manis, ikhlas dan cantik (biarlah nampak gigi pon). apezs sejak kebelakangan ini dah jarang sangat baca paper online. terasa malas sgt kot!!. sekarang nie nak difikirkan, bukan pasal itu semua. hidup nak happy saje. member apezs tadi msj dia cakap dia moody, so bila ditanya tak nak jawab. katanya mainan perasaan, so apezs biarkan ajelah. 

now nak beseloroh tentang weekend planning bukan nak pikirkan masalah itu pon. sekarang apezs tengah memikirkan sesuatu yang dapat dimanfaatkan dalam PKU GROUPS ni (kalau org luar/kawan² nak join pon ok, leh suai kenai). supaya semua dapat mengeratkan lagi silaturahim serta mengenali lebih rapat serta bertukar pandangan dengan semua. sekarang ada 2 plan cuma tidak dapat diketengahkan yang mana satu, apezs perlu follow.

Cadangan 1 :
 
Ingat nak memanjat Broga Hill kali yang ke-2. Sebelum ini
memang pernah panjat dgn groups ni. skrg nie masing2
terasa nak memanjat lagi, itu yang cadangan ini dibuka
semula kepada semua (diupdate semula oleh salah seorang member).

cuma sekarang ini, sepertinya bulan November semua orang tengah busy dengan kerja masing-masing.cadangan mungkin akan dibentangkan pada bulan Disember. harap diterima pakai untuk semua.
 kalau ada yang follow silalah inform kat saya yea. senang nanti kita semua nak arrange kan. waktu kali pertama sampai disitukan, sayang sangat sebab tak dapt tgk matahari naik waktu pagi. apa pon best juga sebab happy bila hiking mcmni walaupon tidak selalu.






Cadangan 2 :

Yea'h ini yang apezs nak share sgt, bukan seronok apa. cuma nak cakap/share pasal waterfall Batang Kali ni. cadangan ke-2 ini apezs plan bagi bulan November tetapi disebabkan mcm selalu ada yang tak dapat nak join sebab kerja masing-masing makin banyak dan hal peribadi yang diutamkan terlebihnya. jadi apezs membawa plan ini kehadapan (Disember). kalau bole nak pergi biar semua orang ada. bari siyottt!!..


bukan apa, derang ada yg kena outstation. jadi plan ini tetap apezs laksanakan kerana dah lama tdk lepak dgn semua. last lepak Open House sempena Hari Raya Aidilfitri 2010 ritu jerk. plans ini juga dibuat kerana 2 orang dari adek beradek PKU kena masuk wad. sorang kena bedah, yang lagi sorang disuspect denggi.

jadi weekend mcmni, ngat nak sambut derang kembali dalam keadaan sehat la hehe. bole tak mcmtu, suppose do it like doa selamatkan hehe. apalah apezs nie!. sekali sekala lagi pun kan. dalam cadangan ke-2 ini, ramai yang dah setuju. actually I dah bentangkan kertas kerja ni. ramai yg setuju sbb dah lama tak mandi sungai sambil buat BBQ.. then I said "I love it too. we do it this plans on next month k" apezs said


Jadi yang sebetulnya, Insyallah my Weekend Planning ini akan berjalan juga walaupun lewat berlangsung. Jadi apezs dok fikir sambil menaip ni telah meluluskan akan dilangsungkan pada bulan Disember serta minggu yang berlainan. Gambar-gambar yang akan diambil nanti bakal dipaparkan juga. Insyallah, moga-moga tuhan memberkati serta mempermudahkan apezs punya planning..!

14 comments:

Cikpuan Qiqi said...

hehehe.cntiknye air tjun tu..tp kalo nk pair tjun jgn p time ujan tau apezs...bhye....

apezs shah said...

Cik Qiqi kenapa tak bole nak pergi air terjun kalau time hujan? bahaya ke!?

efa said...

hohoho...tak penah pon pi lg air terjun batang kali...nak pi gak la...mcm best ja...huhu...tp cm bahaya...deras ja air dya...huhu :)

apezs shah said...

efa hehe... mmgla nampak gambar air deras. tak semestinya semua tempat la efa. ada tempat yg cetek. jomlaa kita g Batang Kali hehe.=)

Thanks Efa jenguk my blog.

efa said...

hahaha...mmg la..tp itu cm deras ja.. :)ala jauh la huhu...ok most welcome :)tq also for come my blog n follow me :)

apezs shah said...

hahaha efa nie. takot air deras yea.. takpe nanti apezs bawakan RELA sekali.. jaga semua yg tgh mandi..;)

Efa nak minta tlg.. how ur blog theme tu dibuat yea.. cantik.. bole bantu apezs?

efa said...

hahaha of coz..tkut lemas miahaha..theme yg mna satu tu??byk theme :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

wahh, semuanya nmpak best n cool je: nk join jugakkk.. tp it looks better di broga hills i think.. look like d kk kn?? hehe. well, air terjun pun sukaa sgt!

apezs shah said...

Haha oke nanti apezs upah RELA..kehkeh..

apezs shah said...

cik fifie bole jerk nak join..
kalau nak pergi Broga bole g waterfall pon okeh hehe.. sebab hari yg berlainan..;)

efa said...

upah RELA perli ka apa tu kahkahkah

apezs shah said...

itu bukan perli laa Efa..
tapi membantu nie..:p

mohdikram said...

OMG!OMG! cantek nyew

apezs shah said...

am ape yang cantek?
Jommm ikot g sesama..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q