About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Tuesday, October 26, 2010

|| tElaTah saHaJa ||

yerp today apezs merasa sedikit sedeh atas ape yang berlaku sejak kebelakangan ini. tapi tetap tabah dan gigihkan diri untuk melupakan apa sahaja yang berlaku tanpa apezs yang meminta.

selepas bertungkus lumus untuk menyelesaikan kerja pada hari ini, sebentar merehatkan diri dengan membuka laman sesawang sosial. apa lagi kalau bukan facebook zaman kini hehe.. tengah kusyuk membalas komen, mengupdate status dll. apezs terlihat satu klip video yang masanya agak singkat sahaja dirakam.

apezs klik video tersebut didapati diruangan salah seorang member apezs shah.. klik sahaja vdeo tersebut, begitu teruja utk melihat. tetapi operasinya agak lembab, jadi apezs ambil keputusan biarkan dalam 5minit. selesai sahaja operasi loading klik play. satu adegan monyet digeletek oleh tuannya.

tetapi suara didalam klip video ini bukanla si monyet tersebut.
tetapi kelakar yang amat sangatlah. apezs yang tadinya bermuram durja serta bergundah gulana telah kembali tersenyum seperti biasa.
telatah video ini begitu menarik, sehinggakan apezs sanggup untuk upload video ini untuk dijadikan simpanan masa akan datang.. nak lihat
klik video dibawah. senyumlah selalu yea!! muaahs sayang korang.

 


3 comments:

Pojiepooh Abdullah said...

Sakit perut aku ketawa tgok monyet nih ketawa ;p

Love,
PojiePooh Abdullah

apezs shah said...

hahaha pojie tahu takpe kan...
cara dia ketawa tu yg buat kite nak ketawa dengankuat hehe...

silvi silviani said...

ikut menyimak gan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q