About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Wednesday, October 27, 2010

|| kEjahIlan sGt kaU ||

aku baru je nak happy hari ni, kenapa lah ada saje
orang yang tak berpuas hati ngan aku. atau aku yang
tak berpuas hati ngan derang. ape pon semua tu
biasa saje. janganlah kacau hidup aku sangat, 
aku berkawan semua nak happy-happy.
nie kenapalah korang asik nak 
jatuhkan mood aku jela.

korang ingat mood aku nie jual beli ke. suka suki 
korang aje nak tengok kan.aku ni dah buat 
terbaik untuk korang. 
ape masalah korang lagi nie. 
kalau korang xpuas 
hati cakap la. aku dah penat la..
sikap korang buatkan aku menyampah. 
sama dengansikap VAVI la korang nie.

ko dgn kawan ko sama je. tak ada beza sangat
pon. habisla kalau mcmnie aku myumpah sarapah aja.
benci dengan semua nie. aku nak ceria bukan derita.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q