About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Thursday, October 28, 2010

|| saPe caKaP taK mamPo0 ||

kuh kuh kah kah kah.. Itu ayat yang pertama yang apezs nak cakap. gilerh! tidak mahu ketawa. hari ini adalah hari bersejarah dalam hidup apezs. dapat melihat sebuah kereta yang sekecil molek tapi compact. digelarkan oleh syarikat pengeluar PERODUA dgn nama upgradenya VIVA ELITE. Fuhhhh semakin dikagumi ramai. mahu tidak, kereta kecil tapi mampooou.. Ko mampou?

hari ini apezs lunch dekat Alamanda ditemani 2 rakan rapat. bertempatkan di Lemongrasss, Alamanda. tempat lot nie arini adalah last untuk beroperasi. selepas ini akan berpindah ke Bukit Jalil. sudah tiada lagi Lemongrass or asam laksa untuk apezs. Nak diceritakan bukan ini.. yang ini :-
sedang enak mendengar lagu yg berputar-putar kat radio. sebuah kereta Viva Elite putih mengekori ku dari belakang utk beratur mengambil tiket masuk parking. semasa masing2 hendak memarkirkan kereta. dia(viva) didepan parking aku, sepintas apezs melihat ke kerusi penumpang dan kembali memalingkan muka ke hadapan bertentang dgn Viva tersebut.
terpacul lah 7 orang bernisbahkan 1:6. 1 orang lelaki 6 orang perempuan. salah drnya bole dikatakan berbadan sedikit berisi.
cuba anda bayangkan, dalam keadaan fizikal viva tersebut. dimanakah letaknya mereka2 ini. sebelum apezs keluar dari kereta, berdekeh2 apezs gelak dalam kereta sambil mencari dimana penyelesaianya. tercari2 adakah mempunyai kereta yang lain. walhal disitu mmg tiada kenderaan lain, selain Viva tersebut. mengucap pajang apezs. sambil ketawa berdekeh2. perkara ini tidak pernah terlihat oleh apezs. kelakuan yang mencuit hati ini tidak dapat apezs hentikan macam itu sahaja. terbawa2 sehingga kesaat ini. apezs tabikla tuan punya kereta Viva Elite berwarna putih ini. seorang perempuan oke!!!!..

~INILAH REMAJA-REMAJA EKSTREAM~
Tak sempat amik pic kereta dia. :)

2 comments:

||| PöJìé PööH ||| said...

Itu jer pengangkutan yg mereka ada, sumbat semua.. Itu xcukup ekstreme, masa Pojie ada show konsert Siti kat kolej dulu, lambat bersiap tertinggal bas. 7orang dalam kancil ok dengan headgear dan sanggul tengkolok memasing masuk. muat jerr dengan sanggul masih cantik... hahah! itu namanya KEGIGIHAN!

Love,
PojiePooh Abdullah

apezs shah said...

itu mmg ektream gak la..
tapi nie apezs xpernah tgk.. sbb tu laaa sakan sgt gelak.. haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q