About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Tuesday, October 27, 2009

|| sEdEh asE ||


Sedeh ase hati nie ha. Adelak kata apezs mcm tu.
A tau la ape A buat. Bukannye lupakan dia lah.
itu pon nak sentap segala napew?
A bukan xnak kasi la. Cuma A just nak bergurau je tadi tu.
Kalu A xnak kasi A dah xkasi lah tdi.
A just nak biarkan jew. A suka nak gurau ngan dio.
Biaq p la kat dio. Xnak sudeh A xpaksa pon.
Biasalah org dah ade yg leh pujuk dia xkan kitew nak p pujuk kan. lantak la
A pon ade hati sedri yg perlu di jaga jg!
Bole kata A nie kalu xnak kasi org baca lain kali jgn wat blog.
ish xpaham betol ase. nak gurau tp amik serius la pulak!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q