About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Monday, October 26, 2009

bukan mudah.

Iyer syg konon!
Saper pon bole meluahkan segala..
Tapi nak buktikan bukan mudah..
Lembut lidah dari kata..
Tapi xapew perjalanan masih pjg, bukan tggu je nak megata segala..
janji uols hepy la yew..
baguih sangat la kan.. kalu x asik dok merepak meraban nak kena kan org kan..
Org xwat slh kat uols pon uols dah mcm gilor..
Cer pjg² pon bukan uols akan paha,..
Uols paham ttg diri uols jew ape tu org kata " janji aku hepy kan "
Org lain xyah la nak pikir kan..
Derang dah besar kan.. mcm tu lah konon nye.. poyozz.. betoi!!
Kata orang kalu diri tu baik sgt kan..
Barulah nak mengata kew atau nak jugde org..
Ini diri sdr pon x betol jg.. byk betol cer dia..
Emmm wat hbs carbon jew kan, dok becerita tp xde ape guna pon!!
Perjalanan arinie betol² memeningkan kepala..
Ada ckp apezs sombong, ade ckp apezs akan berterima kaseh ngan dia..
Emmm tah kalu dah mcm tu so thanx so much la sgt²..

6 comments:

Khairiz said...

biasa la apez..setiap manusia mempunyai sekeping hati yang mana x sama dengan yang lain....selagi nyawa dikandung badan selagi itu la hidup ini sentiasa diselubungi dengan pelbagai masalah, samada kecil atau besar.

betul, nk cakap lebih2 kan, masing2 dah matang dah blh pk apa yang terbaik diri sendiri....

apezs shah said...

Betol tu khai. Nak ckp lebih xbole dah besar kan. nanti kite juga diperslhkan balik.
sape pon xnak jatuh kan!

Khairiz said...

that right..what ever, what u want to do,u must think positive and be the mature man k...

apezs shah said...

wah tertib ade mature man la pulak Khai.
org tu man kew hehe!!

Khairiz said...

doesn't matter la pez..for overall hehe...

apezs said...

hahaha mcm tu upenya..
ok apezs ok jew..
4 uols la senang citer hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q