About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Wednesday, December 15, 2010

|| Bangun Waktu Pagi ||




Salam.... Selamat Pagi rakan BLOGGER semua... Macamane dengan hari ini? Sehat ke? Macam biasa pagi perlu ada sarapan, tapi saya pagi ni tak ambil sarapan. Entah kenapa dari malam semalam ke pagi ni, mood nak makan sepertinya malas. Terkeluarkan kenyataan malas makan sebab malas untuk mengunyah.

Memang dinihari sangatlah malas untuk mengunyah. Tu yang saya katakan niat nak makan asik terbantut sahaja, perot YES berkeroncong lagunya. Insyallah minum air masak cukupla nanti. Korang sarapan apa? Mood untuk hari ini agak kurang ceria. Mungkin kerana kejadian yang telah berlaku. Nak tahu kisahnya, akan disusuli kemudian.

3 comments:

Unknown said...

wah..nak kunyah makanan pon malas..bahaya ni..malas tahap apa dah tu..huhu

apezs shah said...

|Zuan| Mmg malas sangat ni.. asenya seperti nak tidor aje..;)

obat sakit perut pada anak said...

nice infonya gan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q