About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Monday, November 8, 2010

|| siLa bertaNdanG ||

Salam kenal salam perjuangan. Disini saya berdiri sambil jari saya pantas menaip entry. Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang berbahagia Tuan/puan BLOGGER, dengan kehadira yang tidak terhingga keblog saya ini. Dengan rala dan senang paru-paru ini, saya ingin menjemput tuan/puan menghadirkan diri ke FACEBOOK saya yang amat dicintai gituu. 




Apa yang kau merepek apezs hah!? Apezs Slamber Blog nak menjemput semua datang menjengok ke muka buku BLOG saya. Semoga semua dapat memberikan kritikan, komen-komen yang bernas serta berinovasi dengan cepat dan pantas. Semua seida maklumkan, jika hendak memberi pandangan balasan ke. Sukar kan kat blog, jadi apezs mengalu-alukan korang semua ke dalam alam maya ke-2 ini. Harapan saya semua dapat memberikan maklumat yang amat berguna suatu hari nanti. Apezs juga nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudah menjadi kenalan saya.Aviousteraa..;) 

p/s : cintailah diri sendiri, baru tahu dimana cinta itu datang.

14 comments:

alieff said...

ok bos! sudah like... hehe...
hmm...
nape tak buat plug-in like fb kat page ni macam kat page alieff je... lagi mudah pengunjung nak like; tak payah nak gi page fb dulu...
cume cadangan aje... hehe~


Thanks Uncle Ben!

apezs shah said...

Hehe thanks alief dah like..
oh yeke apezs xtahu nak buat mcmane...;)

alieff said...

No prob...
Hmm... nak buat like box fb tu senang aje...
Gi kat page apezs, pas tu tekan
1. "edit page"
2. "marketing"
3. "Add a Like Box to your Website"

Pas tu ubah setting2 dia kat situ... simple! hehe~


Siapa lebih gila?

apezs shah said...

Haha kan sipa lebih giler?
ermm Ok I try. thanks

adamzico said...

huhu.. nice.. makin MESRA rakyat BLOG ni ya.. Xmacam My BLOG.. Tapi tu bukan sebab eden ni sedey2.. eden nak tgok citer cinta & anugerah tapi xda saluran tu kat sini.. (Nyampah!!!!)

apezs shah said...

Lor adam.. Nak tgk cerit itu rupenya.. Kenapa begitu. jangan sedeh. Balik nanti tgk ulang tayang...:)

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

hehehe...okey, bro...keyrill pun nak gak like lah! ;)

apezs shah said...

Hye keyrill... thanks sudi menjengah lagi.. thanks juga like yea.. hope bole bagi komen kat sana nanti k..;)

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

okey! hehehe...

Unknown said...

siap ade fanpage ag ek ? hehe . bagos2

apezs shah said...

|keyrill| hehe okeh je..
nak pisang goreng satu mangkuk..;)

|efy| hehe.. itu untk senangkan kalau ada yang nak kasi kritikan kat apezs.. hope u can join me..;) thanks

chemso said...

hi....comel blog...tak sangka tuannya lelaki...heheheh

apezs shah said...

|chemso| hai... hehe tak sangka tuan dia lelaki. Habis design dia menarik saya utk memiliknya. Apa saya boleh buat hehe.. thanks sudi dtg..;)

cara alami menyembuhkan penyakit lupus said...

nice gan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q