About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??
online counter

Monday, November 8, 2010

|| sakitLa, kau Nie ||

bengong ahakz!

Salam dan selamat pagi kepada semua rakan-rakan blogger serta juga rakan facebook den. Waktu ini dah berada di ofis untuk melaksanakan tugas diri kepada Negara. Cuma selalunya seawal ini, apezs menghabiskan masa dengan facebook dan blog. Kalau tak menghidupkan benda dua nie, rasa mcm hari ini mempunyai kelemahan sendiri sajek he he he. Apa-apa pon, itu tidak menjadi masalah sangat dah. Kena biasakan diri juga lor, kalau tak boleh nak update waktu kerjakan. Kalau boleh jangan lupa terjah blog Abg Ben keh korang!

Tetapi pagi ini terasa sedih sebab JERAWAT naik, sakit sangat.Dah lama jerawat ni tak naik, 2 hari naik dah. Kesianla kat apezs wahai jerawat yang comel. Adakah hari tu g makan dekat rumah member punya punca atau apezs ada salah makan yang lain. Tidakkkkkkkkkkk sakitlaa, tolonglah cepat² hilang yea sayangku jerewat..Okehla kite tutup kes yang ini, kalau asik nak fikirkan dia lagilah teruk nanti. Jadi kita ENJOY!!.. Waktu pepagi mcm ini, korang sarapan apa yea? Banyak ke makan waktu pagi?

p/s : Apezs mempunyai alergic pemakanan, tak bole makan sebarangan menu. *sedeh1 

3 comments:

AJIE said...

xtrem sgguh cre mmbasmian jrwt di ats.haha.
slp2 dgn kulit2 skli.

apezs shah said...

|ajie| hehe.. Itulaa saya suruh dia pakai oxy xnak.. nak juga cara yg cabar tu tinggi :p

obat alami maag said...

thanks gan infonya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q