About Me

My photo
Cinta bukan terletak pd ucapan yg berulangkali..cinta tidak pernah berubah,cuma insan yg mengubah hatinya..Insan yg menangis kerana cinta bukanlah bererti jiwanya lemah,tetapi itulah diantara bukti sebuah cinta yg hebat dan bukanlah suatu permainan.. Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta krna hakikatnya jodoh e2 bukan ditangan mnusia..atas kasih syg Allah, kau dan dia dipertemukan dan atas limpahan ksihNya jua kau dan dia dipisahkan krna hikmah yg tersembunyi. Prnahkah kau terfikir kebesaranNya??

Thursday, October 29, 2009

|| uTk kEjE & pElBagAi. ||


Yeah keje arinie begitu busy.. Berlari sana sini hehe.
aaaa skrg baru dpt rest kejap..
Arinie lak ade mcm² perkara lah terjadi.
sbb betolla derang nie.. suka sgt wat apezs panas..
pantang skit tgk apezs nak senang and hepy(walaupon ade mslh dlm hati).
Adehs xapew semua tu dah apezs luahkan dlam FB tdi hehe..
so now xnak citer sgt,.
Uols apew2 tgk la kat Fb apezs yew.. Seronok borak ngan korang.
Oklah kena sambung keje balik sbb ade game FUTSAL balik nie.
So kena balik awl xleh nak OT hehe..


2 comments:

putra said...

Biasalah manusia ni penuh dengan sifat iri hati..jadi takleh la tgk org senang sket..

apezs shah said...

betol kkdg iri hati betol..
semuanye nak senang bagi derang!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Q Jerit Cepat !


ShoutMix chat widget

Followers Q